Média

Na stránkách pro amatérské volejbalisty jsme rozebrali vhodné cviky pro snížení zátěže kloubů a zad. V dalších článcích jsme pak probrali diagnostiku a měření a obtížnost některých cviků.

Seriál pokračoval články o kruhovém tréninku, t-bow a bosu, o tom, jak udělat ze cvičení zábavu a o prodloužení výdrže. Dále se můžete přečíst zájímavý článek o Tomáši Miřátském.
Krásně vypracované bříško? Můžete ho mít i vy! Přečtěte si 10 NEJ cviků pro břišní svaly. Nejste spokojeni se vzhledem vašich nohou? Podívejte se na 10 NEJ cviků pro štíhlé nohy a lýtka.

Bolí vás často záda? Potřebujete je zpevnit? Cvičte podle 10ti NEJ cviků na pevná záda. Chtěli byste posílit ochablé svaly na rukou a ramenou? Čtěte 10 NEJ cviků na zpevnění rukou a ramen.
V časopise Maminka jsme psali o tom co dělat, pokud nemůžete nebo nechcete chodit do fitness centra. Čtěte zde.
O nejlepších cvicích na břišní svaly jsme psali zde.
Kdy a jak začít cvičit po porodu jsme novopečené maminky informovali na serveru www.prozeny.cz.