Gravity

gravity

Gravity neboli GTS Total Gym je cvičební stroj, který využívá váhu vlastního těla a tím využívá principů funkčního tréninku. GTS Total Gym funguje na principu několika kladek a pohyblivé desky. Gravity není třeba nijak zdlouhavě nastavovat, lze na něm rychle a plynule střídat cviky na různé svalové partie.

Pro koho je cvičení na Gravity určené:

  • klienti s bolestmi zad
  • kompenzační cvičení
  • hubnutí
  • zlepšení fyzické kondice
  • cvičení po ukončení rehabilitace
  • Pilates

Cvičení s Gravity

Cvičení je velmi variabilní, lze ho upravovat pro růné výkonnostní kategorie a zaměřovat se na určité partie těla. Při cvičení pracují svaly podobně jako v běžném životě, proto se jedná o přirozený a nenásilný způsob cvičení.

Vyzkoušejte si cvičení s Gravity např. v lekcích Kruhového tréninku nebo Zdravá záda a objevte sílu svého těla.

Foto z lekce

gravity

Přítahy loktů k hrudníku v kleče (náročnější) - posílení zádových svalů

Klek je již náročnější na udržení rovnováhy. Takto provedený cvik je vhodný pro zdatnější cvičence. Tělo zpevněné, hlava v prodloužení páteře. S výdechem z předpažení stáhneme lokte směrem vzad.

gravity

Dřepy na jedné noze - tvarovní nohou a hýždí

Nohy na šířku kyčlí, špičky směřují rovně, jedna noha zvednutá od podložky, zátěž je na cvičící noze. Záda opřená o opěrku. S výdechem zvedneme tělo nahoru a s nádechem vracíme do výchozí pozice. Můžeme přidat také výskok.

gravity

Přítahy ve visu - posílení zádových svalů

Leh na břiše, nohy překřížené nebo vedle sebe. S výdechem se vytáhneme směrem vzhůru- během pohybu stáhneme spodní část lopatek směrem ke kostrči. Nevystrkujeme hýždě.

gravity

Předpažovaní na kladkách - posílení prsních svalů

Sed na podložce, záda držíme zpříma, ruce v upažení, lokte mírně pokrčené. S výdechem s kladkou předpažíme, s nádechem vracíme paže do úrovně ramen.

gravity

Rotace - posílení šikmých svalů břišních

Sed na podložce, uchopíme úchytky a s výdechem rotujeme trup od pasu vzhůru tak, aby se nám nepřeklápěla pánev. S nádechem vracíme zpět. Opakujeme na obě strany stejně.

gravity

Přítahy široké - posílení zádových svalů

Sed na podložce, nohy zvednuté, záda držíme vzpřímeně. S výdechem přitáhneme lokte směrem vzad, stáhneme lopatky směrem ke kostrči. Během cviku nepředsouváme bradu.

gravity gravity