Reference

Osobní trénink

Vedran Kovačevič

Vedran Kovačevič "S nadváhou jsem se potýkal prakticky od puberty, ale dřív tomu člověk nepřikládal takovou váhu, i když se samozřejmě objevily první zdravotní problémy, především s páteří, kdy mi kvůli rozsáhlé skolioze hrozili i operací.

To byl ostatně důvod, proč jsem zhruba před třemi lety vyhledal prvního osobního trenéra, respektive trenérku. Nadšení bohužel dlouho nevydrželo, jelikož trenérka šla za jinou prací a tudíž se přerušila motivace i vzájemný kontakt, který jsme udržovali několikrát týdně.

Znovu jsem do cvičení naskočil zhruba na konci léta roku 2009. Do parády mě tehdy dostal trenér a fyzioterapeut ve Fitnessii. A výsledky? Ty jsou viditelné. Začínal jsem na 100 kg, nyní jsem na zhruba 93. Kdo ale cvičí, ví, že výsledky se neposuzují podle shozených kil, ale centimetrů a nabrané svalové hmotě. S oblečením jsem šel dolů o dvě konfekční velikosti, tělo se zpevnilo, páteř už téměř nebolí a během cvičení zvládáme daleko víc než předtím.

Rád bych zdůraznil, že se dřív tolik nenáviděné cvičení stalo pro mě velkým koníčkem, a to především díky přístupu Mirky Vošické a jejího týmu. Takže: Mirko, děkuju! Upřímně. Oceňuji to nejen já, ale i mé okolí."

Zuzana Sršňová

Zuzana Sršňová Dva roky jsem se marně snažila do svého nabitého pracovního programu zařadit více pohybu, na který jsem byla ve studentských letech zvyklá. A jak to už asi u většiny lidí bývá, vždy bylo vše ostatní důležitější a já se cítila čím hůře….. Za čtyři roky, co jsem se přestěhovala ze Slovenska do Prahy a začala pracovat od nevidím do nevidím, jsem hodně přibrala, což mně přímo štvalo.

Byla jsem zvyklá na svojí kdysi skutečně štíhlou postavu, která se nezadržitelně zakulacovala, i když jsem to s jídlem moc nepřeháněla. No znáte to - sedavé zaměstnání, minimum sportu a taky velice nepravidelné stravování způsobily, že jsem výrazně ztloustla.

Až s Mirkou, s kterou jsem začala cvičit před 9 měsíci, se mi podařilo najít svůj rytmus, zhubnout a hlavně vytvarovat a zpevnit tělo. Musím říct, že si teď již neumím představit ani týden bez sportu a bez našich ranních hodin, na které se stále moc těším.

Hodiny s Mirkou jsou skvělé, plné inovací, pozitivní energie a dobré nálady. To vše v kombinaci s jejím profesionálním přístupem a příjemným cvičením, které není jenom posilováním na strojích, ale také využívá cviků z jógy, flexibaru, různých balónů a jiných cvičebních pomůcek. Prostě hodiny s mojí osobní trenérkou mně baví stejně, jako můj život a to je co říct:-).

Taky jsem měla tento rok svatbu a díky tomu, že se nám podařilo ubrat skoro 10cm v pase a pěkných pár centimetrů na nohou, bocích a rukou, jsem si mohla dovolit obléci šaty dle mých představ. Můžu Vám všem Mirku a její společnost jenom doporučit, zkuste to a začnete mít své tělo rádi!

Petra

Petra Při hledání vhodného cvičení v dosahu bydliště jsem narazila na Fitnessii jako alternativu běžných cvičebních skupinových lekcí, které mi ne vždy časově vyhovovaly. Představovala jsem si individuální přístup ke cvičení vyhovující "mým" časovým potřebám a zaměřený na „mé“ problémové partie.

Cvičení ve Fitnessii mi však nabídlo o mnoho více. Každou hodinu si skutečně užívám a vážím si toho, že ji mohu absolvovat venku v dosahu bydliště, je ušitá na míru mně a je pokaždé jiná. Zlepšila se mi psychická i fyzická kondice a vnitřní kázeň, naučila jsem se lépe vnímat potřeby svého těla a přemýšlet nad tím co jím, neboť Tomáš Miřátský je nejen skvělý trenér, ale i výživový poradce v jednom.

Děkuji za tuto skvělou možnost cvičení.

Lucia Škrivánek

Lucia Škrivánek Už pred tehotenstvom som trpela bolesťami chrbta a aj keď som cvičila, nebola som schopná sama si pomocť od bolesti.

A tak som, ešte v čase, keď som bola tehotná, vyslovila pred manželom prianie cvičiť pod odborným dohľadom. Manžel nezabudol a nelenil a hneď ako to bolo možné, začal s hľadaním cvičení zameraných na maminky po porode. Veľmi rýchlo natrafil na stránky spoločnosti Fitnessie, na ktorých našiel všetky potrebné informácie.

Cvičiť som začala s Mirkou Vošickou. Priznám sa, že cvičenie v posilňovniach nevyhľadávam, ale toto cvičenie ma baví. Je ušité mne na mieru, v komornom a príjemnom prostredí. A sú na mne vidieť aj výsledky. Pár kilo šlo dolu, spevnila sa mi postava, zlepšuje sa aj kondička a hlavne bolesti chrbta sú preč. A keď sa aj objavia, čo pri nosení miminka nie je nič výnimočné, tak viem ako na ne.

Doležité pre mňa je aj to, že na toto cvičenie si možem zo sebou brať aj svojho 5mesačného syna a v prípade potreby ho bez problémov nakojiť. No a ak ho už náhodou pohľad na pohybujúcu sa maminku nebaví, s Mirkou sa vždy nájde sposob ako ho zabaviť.
Takže, manželia, partneri, oteckovia, ak vám došla fantázia ako potešiť svoju drahú polovičku starajúcu sa o vaše ratolesti, Fitnessie je naozaj dobrou voľbou.

Petra Hřebíčková

Petra Hřebíčková Cvičení s Eliškou Michalcovou vřele doporučuji nejen těm, kteří chtějí zlepšit kondici, shodit pár kil a vytvarovat postavu, ale také všem, kteří potřebují zvednout náladu.

Eliška je velmi empatická a vtipná bytost, ale pokus o ulejvárnu vám při její lekci neprojde. Přišli jste si zacvičit a s tím také odejdete. Zpocení, červení, udýchaní, ale plní endorfinů a překvapí vás, že se cestou domů přiblble culíte. Prostě je vám dobře. S Eliškou jsem cvičila od čtvrtého měsíce těhotenství až do devátého a vždy jsem se po její hodině cítila mnohem lépe.

Svěřte se do rukou profesionálky, která vašemu tělu rozumí. Skvělým bonusem je možnost nechat své svaly promasírovat. A to tahle dáma taky umí velmi dobře. Alespoň já pod jejími doteky jihnu a odpočívám.

Ing. Zlata Pabstová

Ing. Zlata Pabstová "O možnosti cvičení ve fitnesscentru s osobním trenérem jsem se dozvěděla v červenci 2007 od své dobré známé. Nadchla mě myšlenka cvičit pravidelně pod odborným dohledem, a to nejen kvůli zhubnutí či proti bolestem páteře a kloubů, ale též kvůli zlepšení kondice a celkového psychického naladění.

Neváhala jsem a hned jsem se přihlásila na cvičení ve Fitnessii. Před vlastním cvičením předcházela lékařská prohlídka kvůli vhodnosti a typu cvičení vzhledem k mým konkrétním potřebám a problémům. Od té doby chodím cvičit do fitnesscentra každý týden. Zpočátku to bylo intenzivní cvičení 2x týdně, asi po půl roce jsem začala cvičit 1x týdně.

Cvičím tedy pravidelně už téměř 1,5 roku, ale cvičení mě stále baví a motivuje. Lekce jsou pestré a zajímavé, oceňuji profesionálnost, snahu o zdokonalování a učení se novým věcem, komplexnost fyzické i dušení stránky cvičení.

Od té doby, co cvičím, nemám problémy ani s páteří ani klouby, i když mi bylo před lety řečeno, že vzhledem k mému věku mám již artrózní kolena, takže nemohu čekat nic jiného než stálou bolest. Neměli pravdu - cítím se díky pravidelnému cvičení teď daleko lépe, než před 20 lety, kdy jsem necvičila. "


Program: Hubnutí a tvarování postavy Program: 9 kg dole
za 3 měsíce

V lednu letošního roku už ručička na mé váze ukazovala 92,2 kg. S těmito kily jsem se dál kamarádit nechtěla a rozhodla se pro to něco dělat. Nikdy jsem nebyla velký sportovec, spíše rekreant. Sport mi nikdy nevadil, ale lenost byla silnější. Zkoušela jsem různá cvičení, ale brzo mě to přestalo bavit a zase jsem nic moc nedělala. Po několika dnech hledání jsem konečně objevila to, co jsem hledala - Fitnessii. Po zaslání informací na email jsem si domluvila schůzku s majitelkou Mirkou Vošickou. První schůzka s touto milou dámou byla velmi příjemná. Ukázala mi studio, kde se cvičí, seznámila mě s cvičebním plánem a vše mohlo začít.

Ve Fitnessii cvičím od února pod vedením Ing. Tomáše Miřátského a myslím, že je to člověk na svém místě. Řešíme spolu i výživu, upravil mě jídelníček. Vždy se na hodinu cvičení s Tomášem těším, protože nikdy nevím, co mě čeká a co si na mě zase připravil. Je super, že člověk cvičí sám a je pod dozorem celé cvičení. S Tomášem jsem velice spokojená, cvičení s ním mě baví. Ne vždy domluvená hodina kvůli mému zaměstnání vyjde, ale ani to pro něj není problém a domluvíme se na jiný den. Po třech měsících jsou vidět výsledky - 9kg je pryč. Doufám, že to půjde i nadále takto dobře a cvičení bude jen radost. Všem, co se rozhodují pro sebe něco udělat a nevědí jak začít, doporučuji Fitnesii, protože rodinná atmosféra a individuální přístup je perfektní.

Doufám, že to půjde i nadále takto dobře a cvičení bude jen radost. Všem, co se rozhodují pro sebe něco udělat a nevědí jak začít, doporučuji Fitnesii, protože rodinná atmosféra a individuální přístup je perfektní.

Skupinové lekce

Martina Fousová

Martina Fousová Do studia Fitnessie jsem se přihlásila hned po šestinedělí. Porod proběhl císařem a tak jsem na první hodinu šla s obavami, že cvičeni bude asi pěkně bolet, budu ze všech nejhorší, že břicho už nikdy nedám dohromady a všechny oblíbené jeany můžu věnovat sestře.

Po měsíci cvičení ve Fitnessii můžu s klidem říci, že cvičení na břicho nebolí, protože Mirka mi vždycky pečlivě vybírá vhodné cviky. Břicho nad jizvou se mi stahuje tak, že i manžel si všiml :-) A jeany rozhodně k sestře neputují.

Cvičení je v malých skupinkách, v příjemné atmosféře a rozhodně si nikdo nepřipadá hloupě, že něco hned nezvládá. Mirka má na každou hodinu připravené nové cviky, stále nám pomáhá, abychom měly správné držení těla. A co je pro mne velmi důležité a v jiných fitkách to nenabízí, že můžu mít mimčo přímo u sebe během cvičení. S klidným srdcem můžu cvičení s Mirkou doporučit všem holkám po porodu!

Zsanett Szücs Sipos

Zsanett Szücs Sipos Jsem maminkou dvou dětí, se spousty ůkolů a málo času na sebe. Ženy, které žijí v podobné životní etapě, tuto fázi moc dobře znají. Občas, když se mi povede "utéct" od rodiny, ráda si zajdu do Fitnessie na jogu. Vždycky se strašně těším, protože vím, že mně čeká dobře zasloužená relaxace s úžasnou lektorkou.

Mirku, majitelku společnosti Fitnessie, už znám dlouhá léta, a vždy, když se jí potkám, mně okouzluje ten "drive" a vnitřní usměv, který z ní je na metry cítit :). Mirka se stejním úsměvem a drivem budovala svoje studio. Je mi tam dobře, cítím se tam jako doma kvůli milému prostředí, ne jako v nějakém narvaném "fitku".

Michaela Váchová

Michaela Váchová Jako každý druhý „tvor kancelářský“ mám problémy s bolestí zad. Do Fitnessie jsem začala chodit asi 2 roky poté, co jsem ukončila pravidelná rehabilitační cvičení ve zdravotnickém zařízení, kde mi nakonec poradili především: hlavně cvičte a nepřestávejte!

Ale znáte to. Skutečná odhodlanost cvičit doma každý večer mi vydržela zhruba rok a potom už to se mnou šlo opět z kopce.

Když jsem ve Fitnessii objevila lekce s názvem „Zdravá záda“ neváhala jsem. A dnes je jasné, že jsem udělala dobře. I když se jedná o skupinovou lekci, je zde zaručen v podstatě individuální přístup. Trenérka se zajímá o vaše potíže a bolesti a vzhledem k tomu, že se jedná o fyzioterapeutku, dokáže vám s nimi také kvalifikovaně pomoci. Domů odcházím pokaždé příjemně protažená a narovnaná jako pravítko – tedy samozřejmě pravítko s tím správným esovitým zakřivením :-).

Navíc si užívám příjemné prostředí a skvělou vybavenost rehabilitačních cvičebních pomůcek, kterou nenabízela ani rehabilitace na poliklinice. Dnes o svých zádech téměř nevím a to je pro Fitnessii ta vůbec nejlepší reference.

Zuzana Skálová

Zuzana Skálová Vždy jsem byla aktivní sportovec. Už na základní škole jsem závodně plavala, rekreačně se věnovala všem možným sportům jako cyklistice, lyžování, občas i běhání.

V posledních 10ti letech mě chytly i bojové sporty, u kterých jsem aktivně zůstala a časem k nim v rámci udržování lepší fyzičky přibyl i spinning. To, že v těhotenství budu muset veškeré tyto aktivity nějak omezit a časem i vynechat jsem věděla, ale dokud to nepřijde, člověk si to neumí pořádně představit.

Zhruba do čtvrtého měsíce šlo dělat v podstatě vše, samozřejmě mimo bojových sportů. Pak začalo bříško přece jen postupně růst a jízda na kole, nebo běh začínaly být dost nepohodlné. Z možných pohybů mi v podstatě zbylo jen to plavání, a proto jsem začala hledat i další druh pohybu ve formě těhotenského cvičení. Po tom, co jsem vyzkoušela jedno nekoordinované hromadné hopsání na míčích, které bylo označeno jako cvičení pro těhotné, jsem se bála, že nenajdu nic, kde bych věděla, jak správně cvičit s bříškem a taky něco, co by mi opravdu připadalo účelné a u čeho bych se zapotila.

Při hledání na internetu jsem náhodou narazila na stránky studia Fitnessie, kde mě zaujaly jednak dobré reference na cvičení v těhotenství a také individuální přístup, tj. cvičení v malých skupinkách maximálně po pěti. Roli hrála i celková energie, která ze stránek vyzařovala. Rozhodla jsem se to vyzkoušet s tím, že uvidím. Dnes chodím na hodiny cvičení pro budoucí maminky pravidelně každé pondělí a užívám si to. Cvičení je variabilní a v žádném případě není nudné. Velkou výhodou je individuální přístup a to, že každý cvik je vysvětlený tak, že opravdu víme, proč to děláme a jak to má správně vypadat.

Skvělé je, že každá z nás si může intenzitu cvičení přizpůsobit jak stupni těhotenství, tak svoji fyzické kondici. Z lekcí vždycky odcházím dobře naladěná a příjemně unavená. Doufám, že budu moct chodit co nejdéle, třeba až do porodu :-)
A už teď se těším na cvičení po porodu.

Běžecký trénink

Tomáš Folprecht

Tomáš Folprecht "V lednu 2012 jsem se jako víceméně začátečník rozhodl, že udělám něco pro své tělo i mysl a začnu běhat. Začátky byly těžké, běhal jsem pomalu, ztěžka a nebavilo mě to.

Tak jsem se svěřil do péče Fitnessie. Moje kondice se rapidně zlepšila, za dva měsíce jsem shodil 5 kg, běhání si vyloženě užívám a již v březnu téhož roku jsem běžel pražský Hervis půlmaraton (21,0975 km) v čase 1:52:25.

Jako laik a samouk bych něco podobného nikdy nedokázal a po pár týdnech bych s běháním jistě skončil. To, že dnes chodím relaxovat během a 3x týdně běhám více než 10 km, je díky vynikajícímu odbornému vedení a osobnímu přístupu mé trenérky, za což jí patří můj velký dík."

Karolína Sluková

Karolína Sluková Pro letošní rok jsem si předsevzala, že od základu změním svůj život. Rozhodla jsem se, že nastoupím do Armády České republiky a to skrze studium na Univerzitě Obrany v Brně.

Byl to velký a těžký krok nejen s ukončením perspektivního zaměstnání, ale především i po fyzické stránce. Po třech letech sedavé, kancelářské práce bylo ze začátku přijímací řízení na Univerzitu nad mé síly. Již na první konzultaci mi Mirka Vošická vyšla ve všech mých požadavcích a přáních vstříc.

Především jsme vše rozplánovaly dle mých fyzických možností tak, že jsem byla na přijímací řízení opravdu připravena. Trénovala jsem 2x týdně běh a 1x týdně v posilovně. Začala jsme běhat doslova z nuly a díky jejímu přístupu a trpělivosti Fitnessie jsem opravdu udělala, pro mě neuvěřitelný, pokrok.

V posilovně jsem cvičila půl roku, jelikož po přijímacím řízení mě čekal dvouměsíční kurz základní vojenské přípravy, na který jsem musela zlepšit svoji fyzickou kondici celkově. Trénovali jsme 2x-3x týdně v brzkých ranních hodinách, abych zvládala docházet do stávajícího zaměstnání..

Po 3 letech mého naprostého "nicnedělání" se mnou dokázali trenéři z Fitnessie něco neuvěřitelného. Opravdu jim velice děkuji!

Výživové programy

Hana (35 let)

V červnu jsem si stanovila za cíl, že na konci prázdnin zvládnu uběhnout 10 km a aby se mi lépe běhalo, že shodím o jednu konfekční velikost ze 44 na 42. Protože se znám, věděla jsem, že mi pomůže, když nad sebou budu mít nějaký dohled a zároveň možnost se s někým poradit.

Náhodou jsem na internetu narazila na stránky studia Fitnessie a dala si schůzku s paní Vošickou. Po hodinové konzultaci jsme se domluvily, že v jejich studiu využiji služby výživového poradce a trenérky na běh. Z obojího jsem byla nadšená. Poradce na výživu Tomáš Miřátský mi poradil co a kdy jíst a v jakém množství.

Člověk spoustu věcí o vhodné stravě pochytí z TV, časopisů nebo internetu, ale mně osobní schůzky pomohly dát si věci více do souvislostí. Tomášův přístup mi vyhovoval i po lidské stránce, což bylo pro mne a mou motivaci důležité. V případě potřeby mi radil i mimo domluvené schůzky, např. po emailech. A jídelníček byl sestaven tak, že jeho dodržování nebyl problém ani časově, finančně ani chuťově.

A svůj cíl jsem splnila - 10 km jsem uběhla a za necelé 3 měsíce jsem shodila 8 kg a džíny si kupuji o číslo menší.

Markéta

Do studia Fitnessie jsem přišla s cílem shodit přebytečná kila a zlepšit si fyzickou kondici. Na vstupní konzultaci s Mirkou Vošickou jsme naplánovaly kromě cvičení s osobním trenérem i výživové konzultace s Tomášem Miřátským. Měla jsem dojem, že nejím úplně špatně, na druhou stranu ne úplně bezchybně. V minulosti jsem zkoušela držet pár diet, ale bylo to spíš na krátkou dobu bez nějakého dlouhodobého výsledku.

Konzultace s Tomášem probíhaly spíše jako taková příjemná diskuse o jídle a o životním stylu vůbec. Během první konzultace jsme zběžně probraly můj denní režim, jídelníček, odhalily pravděpodobné nedostatky a provedlo se měření (váha, procento vody, tuku, svalů, metabolismus, minerály v těle apod.). Dostala jsem některá doporučení na zlepšení, potraviny a suroviny. Před druhým sezením jsem si týden zapisovala, co jím, kolik a kdy.

Druhá konzultace se věnovala rozboru jídelníčku, vychytání chyb, zodpovězení dotazů apod. Třetí konzultace cca po měsíci byla opět o rozboru jídelníčku, který jsem předem zaslala, závěrečné shrnutí, přeměření a konstatování, že se vše ubírá dobrou cestou. Nenásilným způsobem jsem změnila jídelníček, nehladovím, nemám chutě, v podstatě se neomezuji, jenom více přemýšlím, co jím a kdy to jím.

Konzultace s Tomášem Miřátským mohu vřele doporučit, moc se mi líbí styl jeho práce s klientem – žádné „tohle nesmíte“, „jezte tohle“, „tady si kupte tenhle výživový doplněk“ – osobní přístup, který je postaven na tom, že klient může jíst, na co má chuť, ale musí vědět, co to pro něj znamená a pokud chce opravdu dosáhnout cíle, začne přemýšlet nad tím, co jí.

Když jsem nevěděla nebo si něco nepamatovala z konzultace, stačilo napsat email a odpověď přišla obratem. Jedním slovem: Děkuji:-)

Masáže

Karolína Galušková - kajakářka

Karolína Galušková Trénuji ve skupině Milana Říhy, po boku Vítka Přindiše, Vávry Hradílka a Martina Říhy. Převážná část přípravy probíhá na vodě, nějaký čas trávíme v posilovně, ale chodíme také běhat a plavat. Masáž a starost o tělo vnímám jako naprosto nezbytnou součást tréninkového procesu.

Díky péči fyzioterapeutek Báry Petrovické a Jany Dvořákové, které mohu jedině doporučit, se po náročných trénincích vracím fyzicky i psychicky do absolutní pohody.