Cvičení pro těhotné

Lekce pro těhotné jsou určeny budoucím maminkám, které chtějí připravit své tělo na porod a následnou péči o miminko, zůstat v dobré fyzické i psychické kondici a předejít bolestem zad. Cvičení pro těhotné vede zkušená fyzioterapeutka, která k ženám přistupuje individuálně a přizpůsobuje lekci jejich potřebám a momentálnímu stavu.

O cvičení pro těhotné

Součástí lekce jsou běžné modifikované cviky s využitím moderních pomůcek (Flexi-bar, Thera-Band, BOSU, TRX). Zaměřujeme se na posílení svalů v rámci hlubokého stabilizačního systému a vedeme těhotné ke správnému držení těla.

Zdravotní výhody:

cvičení v těhotenství usnadňuje po porodu návrat k původní hmotnosti

nedochází k nadměrnému přibírání na váze

zmírňuje bolesti různého původu

představuje aktivní odpočinek

Rozvrh lekcí

Úterý POZASTAVENO Cvičení pro těhotné Fitnessie Kobylisy Nikol Klasnová
Čtvrtek POZASTAVENO Cvičení pro těhotné Fitnessie Prosek Nikol Klasnová

Trenéři lekce

Kde cvičíme

Působíme v Praze. Nově zrekonstruovaná studia vybavená moderními pomůckami najdete v Kobylisích (Praha 8) a na Proseku (Praha 9).

Cena

Ceny lekcí naleznete v ceníku.

Jdete do toho? Kontaktujte nás

Kontaktujte Mirku na telefonu 604 181 819 nebo napište na e-mail na mirka@fitnessie.cz.

Na nic nečekejte a přihlaste se na první lekci.

Chci začít cvičit

Jaké v této lekci používáme pomůcky?

Co na to klienti?

Zuzana Skálová

Zuzana Skálová Vždy jsem byla aktivní sportovec. Už na základní škole jsem závodně plavala, rekreačně se věnovala všem možným sportům jako cyklistice, lyžování, občas i běhání.

V posledních 10ti letech mě chytly i bojové sporty, u kterých jsem aktivně zůstala a časem k nim v rámci udržování lepší fyzičky přibyl i spinning. To, že v těhotenství budu muset veškeré tyto aktivity nějak omezit a časem i vynechat jsem věděla, ale dokud to nepřijde, člověk si to neumí pořádně představit.

Zhruba do čtvrtého měsíce šlo dělat v podstatě vše, samozřejmě mimo bojových sportů. Pak začalo bříško přece jen postupně růst a jízda na kole, nebo běh začínaly být dost nepohodlné. Z možných pohybů mi v podstatě zbylo jen to plavání, a proto jsem začala hledat i další druh pohybu ve formě těhotenského cvičení. Po tom, co jsem vyzkoušela jedno nekoordinované hromadné hopsání na míčích, které bylo označeno jako cvičení pro těhotné, jsem se bála, že nenajdu nic, kde bych věděla, jak správně cvičit s bříškem a taky něco, co by mi opravdu připadalo účelné a u čeho bych se zapotila.

Při hledání na internetu jsem náhodou narazila na stránky studia Fitnessie, kde mě zaujaly jednak dobré reference na cvičení v těhotenství a také individuální přístup, tj. cvičení v malých skupinkách maximálně po pěti. Roli hrála i celková energie, která ze stránek vyzařovala. Rozhodla jsem se to vyzkoušet s tím, že uvidím. Dnes chodím na hodiny cvičení pro budoucí maminky pravidelně každé pondělí a užívám si to. Cvičení je variabilní a v žádném případě není nudné. Velkou výhodou je individuální přístup a to, že každý cvik je vysvětlený tak, že opravdu víme, proč to děláme a jak to má správně vypadat.

Skvělé je, že každá z nás si může intenzitu cvičení přizpůsobit jak stupni těhotenství, tak svoji fyzické kondici. Z lekcí vždycky odcházím dobře naladěná a příjemně unavená. Doufám, že budu moct chodit co nejdéle, třeba až do porodu :-)
A už teď se těším na cvičení po porodu.

Martina Kotrbáčková

Začátkem mého těhotenství mě začalo hrozně bolet v zádech a to především bederní páteř. Pokoušela jsem hledat na internetu cvičení pro těhotné, aby bylo blíže mému bydlišti i pracovišti, cenově přijatelné a hlavně v odpoledních hodinách.

Po delším hledání a čtení referencí jsem se obrátila na paní Vošickou ze studia Fitnessie a zkusila jsem první hodinu cvičení pro těhotné. Hodina mě mile překvapila vhodným individuálním přístupem paní cvičitelky. Na cvičení jsem začala chodit od třináctého týdne těhotenství a chodila jsem až do plného konce. Na hodině nás cvičilo vždy maximálně 5 těhulek a paní cvičitelka nám dávala rady jak přesně ulevit bederní páteři a jak se celkově pohybovat.

Věděla jsem, že mi cvičení pomáhá tak jsem ihned na začátku zakoupila permanentku na 20 lekcí. Nyní jsem po porodu a budu zkoušet cvičení po šestinedělí, na které se velice těším.

Zuzana Jarinová

Kurzy cvičení pro těhotné ve Fitnesii mohu jen doporučit! Trochu vyšší cena je zde kompenzována malými skupinkami maminek (max. 5 osob) a tudíž velmi individuálním přístupem. Cviky jsou šité na míru těhotným maminkám, cvičitelky jsou školení profesionálové, kteří přesně vědí, jak má který cvik fungovat a kontrolují, že ho provádíme správně. Z hodiny vždy odcházím nejen protažená, ale hlavně s pocitem, že jsem si opravdu zacvičila!

Preferujete osobní lekce?

Pokud upřednostňujete před skupinovými osobní lekce, vyzkoušejte některou z našich. Lekce jsou stejně jako skupinové vedeny zkušenými trenéry a fyzioterapeuty.